دانلود بازی معروف مسابقات اتومبیل رانی جنون سرعت Need for Speed Underground

 

Need for Speed Underground ScreenShot 1
Need for Speed Underground ScreenShot 2
Need for Speed Underground ScreenShot 3
Need for Speed Underground ScreenShot 4
Need for Speed Underground ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

 

**********************************************************************************************************************

 

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals

 

توضیحات بازی: سمت و سوی بازی NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.
Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals

 

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals

 

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای 5% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo or AMD 2.8 GHz Athlon X2
Memory: 4 GB
Hard Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 3870 512 MB or higher performance
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance
Graphics Card (Intel): Intel HD 4000 Integrated 512 MB or higher performance
Sound card: DirectX 10.1 compatible
Online Connection: 512 KBPS or faster
Keyboard and Mouse

 

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals  دانلود قسمت 1 : لینک مستقیم
جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals  دانلود قسمت 2 : لینک مستقیم
جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals  دانلود قسمت 3 : لینک مستقیم
جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals  دانلود قسمت 4 : لینک مستقیم