Total Conquest Androidبازی آنلاین گرافیکی و مهیج Total Conquest v1.8.1a اندروید همراه دیتا + تریلر – بازی ای پرطرفدار از کمپانی Gameloft !
بازی آنلاین است و با دیتای نسخه های قبل کار میکند

Total Conquest به فارسی (فتح کل) یکی دیگر از جدیدترین بازی های کمپانی گیم لافت در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت آنلاین و برای کنترل امپراتوری روم صورت می پذیرد و شما در آن به عنوان یک فرماندار رومی به توسعه و مدیریت دولت و ارتش خود می پردازید! شما باید با استفاده از ابزارهای مختلف در دسترس به گسترس و ساخت یک سرزمین بپردازید و سپس با استخدام یک لژیون قدرتمند به نبرد با همسایه ها می پردازید و برای گسترش و پیشرفت اراضی سرزمین‌های امپراتوریتان تلاش می‌کنید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید.

شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تله‌ها، پارتیشن‌ها و … شهرتان را ایمن سازید، افراد مختلفی را برای کنترل بخش های مختلف شهر به کار بگیرید و به صورت مداوم و پشت سر هم با دشمنان مختلف و بازیکنان آنلاین سراسر جهان به جنگ بپردازید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. این بازی مراحل متنوعی را شامل می شود و هر مرحله در مکانی شگفت انگیز صورت می پذیرد.

بازی Total Conquest همانند دیگر بازی های گیم لافت دارای گرافیکی خارق العاده و خیره کننده به همراه کیفیت صداگذاری حرفه ای و مهیج می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژی و دفاع از قلعه پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Total Conquest اندروید :

* ساخت و مدیریت سرزمین با ابزارهای منحصر به فرد

* دفاع از شهر خود با برج ها، تله ها ، دیوارها، گیتس

* استخدام، آموزش و ارتقاء 10 نوع واحد مختلف با نقش های مختلف

* نبرد با بازیکنانی از سراسر جهان و رهبری ارتش خود برای پیروزی

* دعوت دوستان به بازی از شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل پلاس

* هماهنگی با متحدان خود برای برنده شدن در جنگ لژیون

* مبارزه برای افزایش رتبه بندی لژیون خود و کسب پاداش های بزرگ

* مقایسه نمرات خود را در شبکه ی اجتماعی گوگل پلاس

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده + کیفیت صداگذاری عالی

* پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون های اندرویدی

بازی Total Conquest با دارا بودن امتیاز 4.0 از 5.0 در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین اندروید به شمار می رود که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما کاربران همیشگی آماده کرده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد …

توجه داشته باشید که : پس از اجرای بازی باید دیتای اضافی از طریق خود بازی دانلود شود – به فیلت-رشکن نیازی ندارد.

 تغییرات نسخه ی v1.8.1a:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

Download Total Conquest Android Apk + Data - FREE

Download Total Conquest Android Apk + Data - FREE