نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند .

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed

نسخه فوق العاده فشرده و معتبر  BlackBox با حجم 5?9 گیگابایتی

سیستم مورد نیاز بازی :

Supported OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
Processor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
RAM: 2 GB – 4 GB recommended
Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: DirectX 9.0
Hard Drive Space: 17 GB

 

شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: “ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.

 

تصاویر محیط بازی :

  

  

 

آیا قادر به دانلود حجم بالای این بازی نیستید ؟

میتوانید این بازی را از فروشگاه آنلاین فوردانلودز با کاور و لیبل اختصاصی خرید پستی نمایید.

قیمت : 7500 تومان  /  تعداد دی وی دی : 4 + به همراه کاور و لیبل اختصاصی

توضیحات بیشتر + شماره پشتیبانی را در فروشگاه ببینید…

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از 100 مگابایت دارای 10% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

در نسخه BlacoBox زبان های بازی (جزء انگلیسی) و بخش مالتی پلیر بازی حذف شده است . این نسخه با کرک گروه THETA آماده شده است که در صورت مشکل در اجرای بازی می توانید کرک SKIDROW را به صورت جداگانه دانلود نمایید و بازی را با این کرک اجرا نمایید .

دانلود کرک  SKIDROW با لینک مستقیم

نکته: لینک دانلود این بازی بعد از 2 ماه از تاریخ انتشار قرار گرفته روی سایت حذف و فقط امکان خرید پستی آن فعال خواهد بود.
حجم فایل: 5.9 گیگابایت
رمز عبور: ندارد
مرجع: http://4downloads.ir

 **********************************************************************************************************************8888888

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed IV screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)
Hard Drive: 30 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better and GeForce GTX 400, GTX 500, GTX 600 and GTX 700 series. AMD Radeon HD4870 or better and Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series. Note: Latest GeForce drivers tested: 327.23 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Vista and 13.9 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Win7 and Win8. Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

د به صورت پارت های 1گیگابایتی:

دانلود پارت 1 :     Direct Link

دانلود پارت 2 :     Direct Link

دانلود پارت 3 :     Direct Link

دانلود پارت 4 :     Direct Link

دانلود پارت 5 :     Direct Link

دانلود پارت 6 :     Direct Link

دانلود پارت 7 :     Direct Link

دانلود پارت 8 :     Direct Link

دانلود پارت 9 :     Direct Link

دانلود پارت 10 :   Direct Link

دانلود پارت 11 :   Direct Link

دانلود پارت 12 :   Direct Link

دانلود پارت 13 :   Direct Link

دانلود پارت 14 :   Direct Link

دانلود پارت 15 :   Direct Link

دانلود پارت 16 :   Direct Link

دانلود پارت 17 :   Direct Link